Direktlänk till inlägg 23 juli 2010

Det här är riktig semester...

Av Johanna Ahleborn - 23 juli 2010 09:56

Umgås med familj och vänner, dricka goda drinkar, festa, sola och bada, grilla m.m Jag kunde inte haft en bättre semester hittills och det är två veckor kvar!  :-)

Underbara Enya, man kan inte få nog av henne...   

Tequila rose med mjölk sitter fint en varm sommarkväll!

Dricker öl på Böda stranden. Mycket sol och bad denna dag!  

    

Grillad hamburgare

   

Rosépicknick me tjejerna

Härliga Böda  

 
 
Ingen bild

Hanna

24 juli 2010 12:29

Ååå vilka fina bilder! Ser ut som en fantastisk semester:)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Johanna Ahleborn - 30 september 2010 20:18


Som ni märkt var det ett tag sen jag bloggade... Men det har helt enkelt vart så mycket just nu att jag inte orkat/hunnit. Jobb, träning, möten, träffa vänner och familj m.m. Har varit väldigt mycket på jobbet och när jag kommer hem från träningen so...

Av Johanna Ahleborn - 17 september 2010 07:35


Saknar sommaren och speciellt vår campinghelg som var något utöver det vanliga:-) Här är en bild som är tagen utanför vårt mobila hem... Saknar saknar!    ...

AW

Av Johanna Ahleborn - 17 september 2010 07:32

Ikväll blir det after work med jobbet, alltid nice. Igår var syster här och vi såg "Valentine´s day". Måste ses! En riktigt kärleksfilm! Var kul att hänga själv med syster, har inte gjort det sen Enya föddes så det var på tiden! Mys! Ha en bra helg! ...

Av Johanna Ahleborn - 15 september 2010 17:22

Ikväll lyxar vi till det lite i vardagen med pizza och vin. En underbar "fd" kollega kommer till mig och myser ikväll. Hade behövt henne mer än nånsin på jobbet nu med tanke på hur det är, men men, man kan inte alltid få som man vill i livet! Ska bli...

Av Johanna Ahleborn - 8 september 2010 22:48


  Vill gärna åka någonstans snart igen, det suger i restarmen:-) - Du var ju iväg nyss, sa mamma. (vet att hon fortfarande är orolig när jag är ute och åker) Men det blir nog snart igen, snart så... Var ju flera månader sen nu:-) Bilden ovan är t...

Skapa flashcards