Alla inlägg under augusti 2010

Av Johanna Ahleborn - 29 augusti 2010 16:43

"Free to find my way

 

Free to have my say

 

Free to see the day"

Av Johanna Ahleborn - 28 augusti 2010 08:59

I veckan har min kusin Linda och hennes P-O fått en liten dotter och Joel blev storebror. Ida och hennes Jonathan har blivit föräldrar till en liten flicka och Johanna och Martin blev föräldrar til lilla Svea. Grattis till er alla!

Nu väntar jag med spänning på att Tessan och Johns lilla bebis ska titta ut!

Av Johanna Ahleborn - 27 augusti 2010 19:58

 

Underbara Enya, du gör mig så glad! Världens bästa Enya! Du betyder

allt för mig!

Av Johanna Ahleborn - 23 augusti 2010 19:43

  

Riktigt stolt över mina tomater faktiskt. Är ett 20-tal tomater på plantorna och Hanna och jag smakade den första mogna tomaten igår. Yummie, vilken skillnad på köpta. By the way så kommer jag att sakna min kära sambo när hon flyttar in i sin lägenhet Hon har ju bott hät i en månad nu och man har vant sig vid att hon alltid är här. Kommer bli tomt:-( Hon kommer ju dock bara bo ett stenkast från mig så vi kommer ses ofta ändå!

Idag på jobbet var det en två-åring som frågade om jag ville ha hjälp med att ta på mig skorna och om det var min mamma eller pappa som skulle hämta mig på dagis idag. Barn är för härliga alltså!

Av Johanna Ahleborn - 17 augusti 2010 06:58

  

Förlåt om det vart lite dålig uppdatering på sistone, men nu när man har börjat jobba igen, så är det fullt ös och man har givetvis inte lika mycket tid över som på semestern. Jag ska iaf försöka bättra mig! Bilden ovan är tagen på Winnerbäckkonserten den 25 juli, som för övrigt var en mycket rolig kväll, trots lite sämre väder. Efter konserten blev det en sväng til Strand också:-)

Ha en bra dag allihopa, nu måste jag bege mig till jobbet!

Av Johanna Ahleborn - 8 augusti 2010 11:27

  

Har verkligen haft världens bästa semester!  Sol och bad, umgåtts med vänner, träffat en del nya vänner, festat, slappat hemma hos mamma och pappa, grillat, vart ute och gått mycket, myst med Enya, ätit god mat, lyssnat på Winnerbäck, campat i husvagn m.m Kunde inte blivit bättre!Imorgon är det jobb som gäller och en hel del att göra kan jag tänka mig. Flyttar in på en ny avdelning nästa vecka med våra små!

Hoppas ni också har haft en underbar semester!  

Ovido - Quiz & Flashcards