Alla inlägg den 15 februari 2010

Av Johanna Ahleborn - 15 februari 2010 18:55

Har en del konstiga idéer för mig ibland. Eller jag vet att andra tycker det, men jag tycker det e lite kul. T.ex när jag ska äta fil och häller upp typ dinkelpuffar i, så brukar jag kolla hur många som inte hamnar direkt i filen. De jag kan rädda från att ens nudda filen när de ligger i skålen, så många barn kommer jag att få. Så nu ikväll blev det 7 stycken, så det är väl bara att sätta igång då, haha. Mission "rädda dinkelpuffarna" är bara en av de konstiga idéer jag har...

Idag har jag vart hos läkaren och fått ny medicin till hostan så nu hoppas jag att den försvinner. Han sa i alla fall att den inte smittar så på fredag kommer familjen hit och käkar. Ska bli såå kul att träffa Enya och se hur mycket hon har växt. Ska givetvis bli kul att träffa resten av familjen också! Alltid lika mysigt! Enya har sagt till Sofie att hon har saknat sin snälla moster jättemycket och att hon längtar tills på fredag då hon får komma och se hur jag bor. Hon vet ju att hon kommer hänga här en del framöver!

Imorgon har vi föräldramöte, vilket betyder lååång dag! Ha en trevlig kväll!

Ovido - Quiz & Flashcards