Alla inlägg den 20 februari 2010

Av Johanna Ahleborn - 20 februari 2010 11:59


I torsdags fyllde jag gammal, 27 år. Tänk att det var 27  år sen jag föddes,huh!  Har hunnit med en hel del sen dess så jag känner mig ganska nöjd, sen jag föddes alltså, inte sen i torsdags. Har iofs en hel del saker kvar som jag vill/ska göra så jag hoppas att jag får minst 2*27 år till på mig att göra dessa saker!


På jobbet skulle barnen sjunga för mig på order från mina kollegor, men barnen var mer intresserade av att äta frukt, de godingarna. De sjöng lite grann iaf, gulligt!

När jag kom hem från jobbet på min födelsedag låg en underbar bukett blommor(se bilden) utanför min dörr, från Hanna och Erik i Norge. Tack så mycket, du vet vad jag tycker om Hanna:-)  På kvällen kom en del av mina vänner förbi på kvällen och firade mig, mysigt! Käkade kladdkaka med fudgekräm och spelade spel(jag vann!!!!!) Fick en fin ring och coola örhängen också, tack!

Igår kväll kom hela familjen hit och käkade,kul att alla kunde vara med. Och det var Enyas första kalas. Hon hade på sig en ljuvlig jeansklänning och blommiga strumpor dagen till ära(och när hon åkte hem sa hon att hon var såå nöjd me kalaset och att jag hade en fin lägenhet som hon ska komma till så ofta hon kan)

Jag fick massa fina paket, de skämmer bort mig så, min kära familj. Jag fick en blender(så nu ska det göras massa nyttiga drinkar och kanske en och annan strawberry daquiri till sommaren:-) ), krukor, parfym, presentkort på HM, handduk, muffinsformar, servetter, ljuslykta m.m

Tack allihopa vänner och familj! Ha en fortsatt trevlig helg!

Ovido - Quiz & Flashcards