Alla inlägg den 7 april 2010

Av Johanna Ahleborn - 7 april 2010 22:40

Välkommen till världen Vilma och Alida! Tänk att mina kompisar fick barn på samma dag, med bara några timmars mellanrum:-) Ser fram emot att träffa er snart! Nu får Melvin fullt upp me massa tjejer i gänget:-)


På tal om annat så har jag precis insett att jag kommer ha grym träningsvärk imorgon, riktigt hårt pass på gymet, då jag gav allt. Kände att jag hade hur mycket energi som helst! Men "glömde" stretcha så jag får skylla mig själv imorrn. Hoppas jag kan sitta imorrn iaf, eftersom jag sitter så mycket ner på jobbet, NOT! Har vart fullt ös de här dagarna.. Men snart är det fredag och jag längtar sååå mycket till helgen!!! Ta det lugnt, mysa, fika, kolla fotboll, umgås, fixa och dona och kanske grilla lite om det blir fint väder!? Det hoppas vi på!


Sov gott!

Ovido - Quiz & Flashcards