Alla inlägg den 2 juni 2010

Av Johanna Ahleborn - 2 juni 2010 21:59





Bilder på Makarska

Nu är det snart dags, så blir nog inte att jag bloggar på ett tag, sticker nämligen till Kroatien på lördag, till Makarska rivieran. Ska bli underbart! Välbehövlig semester med bad, förhoppningsvis sol, forsränning, kultur och underbar natur(låter som en pensionär, men uppskattar faktiskt sånt, vill se mycket!) båtturer, drink/myskvällar me Jennie, och god mat! De som har vart där säger att det är superfint och vattnet är klart och turkost, så det ska bli kul att se ännu ett nytt land. Fast man(jag) är lite konstig, redan när man bokat en resa så planerar man nästa. Så vi får se, kanske blir det en resa till hösten igen:-) Men nu ska vi njuta av denna resa, det behöver ni inte oroa er för!


Hoppas att ni har det bra här hemma också! Många fina människor man kommer sakna när man är borta, speciellt Enya. Hon grät lite när jag gick därifrån idag. Syster sa att det var för att hon var trött men både Enya och jag vet att det var för att hon inte kommer att träffa mig på över en vecka. Jag grät också lite, inombords. Trots att vi bara är borta en vecka så är det länge att vara ifrån gullungen så länge faktiskt!   

Love you Enya!


Ovido - Quiz & Flashcards