Alla inlägg den 29 juni 2010

Av Johanna Ahleborn - 29 juni 2010 22:00

 

Hemmagjord jordgubbstårta är ett måste!  

  

Niclas och Peter gör en midsommarstång innan gästerna kommer!  

  Killarna förlorade i kubb(2 gånger!) De kunde inte skylla på att de hade solen i ögonen iaf!

Jag och fina Maria

        

       Ulle är sugen på tårtan;-)

Gott med öl...

      

Once a partyprincess, always a partyprincess! Förfest på midsommardagen innan Byttan  

Tjejerna samlade på min balkong...   

En hel del sol och bad blev det, både i Kalmar och på Öland, härligt!



Helgen kunde inte ha blivit bättre! Midsommarfest hos min Niclas  på fredagn. På lördagen hängde vi på Möllstorp och tog premiärdoppet, riktigt skönt faktiskt! Ulle har bildbevis så det kanske kommer nån bild så småningom! På kvällen hade vi superkul förfest hos mig sen blev det Byttan! På söndagen hängde vi en Kalmarsundparken en stund sen åkte jag till TImmernabben för att träffa gamla goda vänner. Hanna kom och gjorde mig sällskap på kvällen, mysigt!

Hoppas att ni också hade en fin helg!

Ovido - Quiz & Flashcards