Alla inlägg den 8 maj 2010

Av Johanna Ahleborn - 8 maj 2010 08:06

Denna vecka har vart fullspäckad med roliga saker (och även mycket jobb) så jag har inte hunnit blogga... Jag har gått ner 2 kg(ja, inte på en vecka men ändå!), myst me vänner och familj, tränat, haft långväga besök:-) och vart på födelsedagskalas. I tisdags tog ja gäven en sväng till östra Öland och hälsade på min kära vän och hennes sockersöta dotter. Denna outfit fick hon av mig och hon kommer att bli ursöt i den. Innan jag åkte hem fick jag lov att plocka lite tulpaner från trädgården. De hade hur mycket som helst men jag kände mmig som en tjuv där jag satt i trädgårdslandet. De var de finaste tulpaner jag nånsin sett tror jag. Nu när de slagit ut är de röda och gula med svart i botten.(ska visa kort på det sen för er som är lika blomtokiga som jag.) Tack Carin!

  


Idag var det tänkt att vi skulle grilla men får väl se om det går i stormen.. Man kan ju alltid grilla och sen gå in och äta iofs, men men... Det  blir nog nåt helt annat!:-)  Mamma och pappa och kanske lillebror kommer över till Öland en sväng, alltid trevligt när vi träffas! Så nu ska jag baka Jennies grymt goda kladdkaka me fudgekräm så man har nåt att knapra på efter maten. Ha en trevlig helg!

Ovido - Quiz & Flashcards