Alla inlägg den 12 maj 2010

Av Johanna Ahleborn - 12 maj 2010 06:41

Igår kväll var två av mina underbara vänner hit och käkade scones och planaerade en liten roadtrip i  sommar, vi får se vart det bär av!:-)

Imorgon beger jag mig till Norges huvudstad, Oslo för er som inte vet, och besöker min Hanna. Ska bli så mysigt att umgås en långweekend tillsammans! Blir nog mycket prat och diskussioner, gd mat och vin, och givetvis lite sightseeing, trots att Erik inte är hemma i Oslo denna helg:-)

Det ska bli skönt att komma bort lite från Kalmar ibland. Viktigt att komma iväg lite tycker jag! Det e nice att va på resande fot, så jag försöker komma iväg ganska ofta tycker jag. Men givetvis är det alltid lika skönt att komma hem! Om  24 dagar åker jag och Jennie till Makarska rivieran!!! Nu blir det jobb, tack och hej!

Ovido - Quiz & Flashcards