Alla inlägg den 29 maj 2010

Av Johanna Ahleborn - 29 maj 2010 10:47

Japp, nu har vi bokat in husvagnssemester i sommar och jag känner mig som en riktig Svensson, men det ska bli askul! Har aldrig testat husvagn men tror att det kan bli riktigt mysigt! Alltid tyckt om såna grejer, friluftsliv och tält och sånt. Känner på mig att jag kommer stå där i en blågul träningsoverall, keps, foppatofflor och en öl i handen samtidigt som jag grillar en flintastek och snackar med "grannarna", nice!:-)


Igår kväll var vi på slottet och käkade. Det var underhålling och mat i 1600-talsanda, riktigt coolt! Det blev inlagda körsbär, pastej, dadlar och givetvis vin! Lovar att lägga upp en hel del roliga bilder sen när jag lagt in bilderna från denna kväll! Sen var vi ett glatt gäng som drog vidare till Harrys, riktigt skoj var det! Var ett tag sen man var där nu och då blir det desto roligare, men givetvis var det sällskapet som gjorde kvällen!


Ikväll blir det nog grillning, mums! Fem arbetsdagar kvar till semester, wihoo!!!

Ovido - Quiz & Flashcards