Alla inlägg den 10 januari 2010

Av Johanna Ahleborn - 10 januari 2010 21:41

  

  

Helgen började med en lugn och skön fredagkväll efter två intensiva arbetsdagar med inskolning på jobbet. Gjorde en av mina favoriträtter, italiensk kycklingpasta. På lördagen var jag och J och kollade resor, och nu har vi nog bestämt oss, tror jag... Ska boka imorrn så vi får se vart det bär av! Kanske ångrar oss i sista stund, man vet aldrig med tanke på hur velig jag är...

På lördagskvällen var vi på trevlig förfest hos K, sen begav vi oss till festlokalen "taket". Party party! Sen slutade kvällen på Harrys. Otippat!:-) Idag har jag vart och fikat hos min kära syster som fortfarande har en kula på magen. Hoppas för hennes skull att bebisen vill komma ut till världen snart. Så många som vill välkomna han/hon till världen! Som vanligt bjöd hon på nåt gott, idag hade hon gjort hemmagjorda chokladbollar, mumsigt. Nu blirr det slapp framför tv:n!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards