Alla inlägg den 31 januari 2010

Av Johanna Ahleborn - 31 januari 2010 18:40

Helgen har varit relativt lugn, men hittat på mycket skoj. I fredags var tjejerna här och kollade på klassikern Grease, var inte igår man såg den! På lördagen var jag på stan me mamma, pappa och Jonathan. Käkade lunch och kollade i en del affärer. De skulle besöka Enya, men eftersom jag haft hosta så hoppade jag över att följa med denna gång. Hoppas dock att jag blir av me förkylningen snart så jag får hälsa på mosters älskling igen.

 Lördagkvällen spenderade vi i min soffa med lite rödvin och snacks, o sen bar det av till Krögers, tog en öl me grabbarna, sen slank vi in på Harrys. Mycket folk! Tack tjejer för en trevlig kväll!

Idag var Jennie och jag ute på en söndagstur och besökte Ikea och Mode-huset. Shoppade en del och givetvis blev det varmkorv på Ikea, såå underskattat med varmkorv!:-)

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards