Alla inlägg den 13 januari 2010

Av Johanna Ahleborn - 13 januari 2010 22:33

Ägnar en extra tanke åt de av mina vänner som just nu går igenom något som är väldigt jobbigt för dem. Ni vet vilka ni är och ni finns i mina tankar hela tiden! Massa kramar!



Av Johanna Ahleborn - 13 januari 2010 19:51

Ikväll har jag vart på besök hos min kära vän Martina och hennes underbart söta son. Blev bjuden på jättegod mat, så lyxigt. Inte varje dag  man kommer direkt från jobbet och får maten serverad! Melvin sov när jag kom men vaknade efter ett tag och då fick jag gosa och prata lite me honom. Tyvärr glömde jag kameran hemma men ska träffa dem på fredag igen så då ska han fotas!  Var hursomhelst en riktig mysig kväll, borde definitivt göras oftare!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards