Alla inlägg den 20 januari 2010

Av Johanna Ahleborn - 20 januari 2010 21:34

...som ni såg på bild i mitt förra inlägg är inte så fin längre... Vet inte hur jag lyckas men jag och stearin är inte är de bästa vännerna(även om jag vet att du tror det S) När jag skulle blåsa ut de stora blockljusen på mitt soffbord kom typ allt stearin på linneduken. Och givetvis på bordet åxå. Blir arg på mig själv ibland för att jag är så klumpig. Detta var ju inte första gången jag lyckats förstöra mina saker med stearin. Väggen vid tv:n, väggen vid skåpet och även tv-bänken har fått sig en del stearinduschar. Det verkar vara en konst att blåsa ut ljus!

Slog förresten även sönder en av mina FilippaK-muggar häromdagen när jag tappade den i diskhon. Och den fina JellyBean-skålen tappade jag när jag skulle ta ut den från skafferiet innan jul, men fick en ny av min kära lillebror.

När jag bodde hemma tyckte jag att det var kul att hjälpa till me vardagssysslorna, men efter ett tag förbjöd pappa mig att plocka ur diskmaskinen, jag förstår varför.. Sorry!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards